tisdag 11 mars 2014

Too good to be true.

När något verkar för bra för att vara sant är det oftast så, har jag hört. Det stämmer i alla fall på de här såserna. Eftersom caesarsallad och choklad är mina storfavoriter kan ni ju föreställa er glädjen då jag ramlade över dessa helt kalorifria produkter. Men säg den lycka som varar.

Nu vet jag i alla fall hur 0 kalorier smakar. Och luktar. Inte är det mumma, inte.



Brasklapp: Det kan ju hända att såserna blev förstörda under den vecka de fick vänta i paketutlämningen. I så fall tar jag tillbaka allt.

6 kommentarer:

  1. Imponerar du skräpet? Du är rolig du.

    SvaraRadera
  2. Näää, tvärtom! Det var ruskigt. Fast det kanske inte framgår?

    SvaraRadera
  3. Rättelse. .. importerar du skräpet (Tack t9)

    SvaraRadera
  4. Ah! Jag trodde att "imponerar" var ett lokalt uttryck som jag aldrig hört och som betydde något i stil med "glorifierar". ;)

    SvaraRadera
  5. Precis.Här i skogen har vi ett eget språk. Tjosan påse.

    SvaraRadera