torsdag 14 maj 2015

Bloggtoppen.

Bländverk är ju tyvärr inte någon välbesökt blogg. Men finns det liv finns det hopp om en ändring på den punkten. Det skulle dock aldrig falla mig in att anpassa innehållet efter vad den stora massan vill ha - jag är FAKTISKT en konstnär med integritet som bara skapar utifrån inspiration.

Men det är intressant att se vad som lockar, och de senaste dagarna har något inträffat som förbryllar mig.

Inlägget om George Lazenby har seglat upp i den absoluta bloggtoppen och är nu mitt mest lästa inlägg någonsin. Vi snackar 400 procent mer än det genomsnittliga inlägget.

Kan ni begripa? Vadan detta intresse för honom? Det är knappast så att en googlesökning på hans namn leder till min blogg. Har mina läsare månne tipsat om detta inlägg, och i så fall varför?

Glöm det jag sa om integritet och berätta omedelbums hur jag ska göra för att få lika många läsare på alla inlägg.

1 kommentar:

  1. Lika förvånad som jag var över förra veckans George Lazenby-effekt, lika besviken och tom känner jag mig nu när intresset för honom tycks ha ebbat ut. Men som Don Lucchesi sa: "He who builds on the people builds on mud."

    SvaraRadera