lördag 2 januari 2016

Unfinished business.

Herregud! Jag konstaterade nyss att jag har inte mindre än 72 påbörjade blogginlägg, vissa bara namngivna och andra helt färdigställda men inte publicerade. Jag skyller på följande personlighetsdrag: rastlös och självkritisk.

Ett annat drag jag har är att jag avskyr slöseri och älskar återvinning. Kan INTE slänga mat, måste äta upp ALLA rester. I samma anda kommer jag nu att noggrant gå igenom dessa 72 utkast och sortera dem efter konstens alla regler: inlägg som med några småjusteringar kan publiceras redan nu; inlägg som garanterat kommer att användas så småningom, men som för närvarande kan packas ner och ställas upp på vinden; samt inlägg som är bortom räddning - en impulsiv idé som inte kommer funka, varken nu eller om fem kilo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar