lördag 23 juli 2016

The Bodyguard and the Moviestar.

Monsieur är en sällsynt stilig och vältränad man, vilket gör att människor ibland tror att han är fotomodell. Mig är det ingen som misstar för fotomodell, möjligen en gullig maskot som hänger på hans arm. Men i London fick jag upprättelse må ni tro. När vi strosade Bond Street fram, jag iklädd mina största och svartaste glasögon och han en halvmeter bakom på grund av skoskav, var det en man som kallade honom min bodyguard. (Vilket enligt mig implicerar att jag är en viktig kändis i behov av skydd.) Jag växte säkert en halv centimeter och återfick under en kort stund alla 162 cm i strumplästen som jag hade innan jag började krympa.

Och så tänkte jag att det är hög tid att se om filmen Bodyguard. Soo aaamazingly romantic - precis så har vi det!



En annan gammal goding på temat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar